Lierselei 128, 2390 Oostmalle

+32 (0)3 312 32 32

info@2wheels.be

maandagGesloten
dinsdag9:30 — 18:00
woensdag9:30 — 18:00
donderdagGesloten
vrijdag9:30 — 18:00
zaterdag9:30 — 16:00
zondagGesloten

Veelgestelde vragen (FAQ)

Wat zijn de verzendkosten in de Online Shop?

Bestellingen worden gratis afgeleverd binnen België vanaf een orderwaarde van 50€ en naar Nederland vanaf een orderwaarde van 99€. Voor kleinere bestellingen bedragen de verzendkosten respectievelijk 4,95€ en 6,95€.

Je bent uiteraard steeds welkom om uw bestelling in onze winkel op te halen, de koffie staat steeds klaar!

Klik hier voor meer info over verzenden…

Hoe kan ik betalen in de Online Shop?

Bij het afrekenen van jouw bestelling kan je kiezen uit diverse veilige betaalmogelijkheden zijnde : Bancontact, Kredietkaart (Visa, Mastercard), iDeal, KBC/Belfius/ING betaal app en bankoverschrijving. Let wel dat bij keuze voor bankoverschrijving de verwerking en verzending van uw bestelling vertraging kan oplopen.

Klik hier voor meer info over betalen…

Wat is de levertermijn van mijn bestelling?

Voor producten op voorraad leveren wij indicatief binnen ongeveer 1-3 werkdagen, voor producten niet op voorraad leveren we indicatief op 4-7 werkdagen. Bij langere levertermijnen zullen wij u contacteren.

Klik hier voor meer info over de levertermijn…

Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Niets zo vervelend dan je bestelling ontvangen en dan te merken dat het product toch niet past of is wat je verwacht had!

U kan uw aankopen terugsturen zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen de 14 dagen vanaf de dag die volgt op de levering van het product. Gelieve ons te contacteren indien u wenst terug te sturen, dan kunnen we snel samen de beste oplossing bepalen. Let wel op : terugzenden is voor eigen rekening, wij aanvaarden geen zendingen onder rembours. Enkel ongebruikte artikelen die zich in de originele en onbeschadigde verpakking bevinden, samen met alle toebehoren, gebruiksaanwijzingen en factuur of aankoopbewijs kunnen worden teruggenomen.

Klik hier voor meer info over terugsturen…

Heb ik garantie op bestelde producten?

Elk artikel is onderworpen aan de wettelijke garantie vanaf de datum van aankoop/levering de eerste eigenaar. Om een beroep te doen op de garantie, moet de klant het aankoopbewijs kunnen voorleggen.

Graag vooraf contact opnemen met ons vooraleer u het betreffende artikel terugstuurt.

Klik hier voor meer informatie over garantie…

Heb je een vraag? Stuur een bericht :

Heb je een specifieke vraag, neem dan een kijkje bij “Service loket” in het top menu. Geraak je er niet uit, laat het ons gerust weten via onderstaand formulier!