VEELGESTELDE VRAGEN ONLINE SHOP

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Bestellingen worden gratis afgeleverd binnen België vanaf een orderwaarde van 50€ en naar Nederland vanaf een orderwaarde van 99€. Voor kleinere bestellingen bedragen de verzendkosten respectievelijk 4,95€ en 6,95€.

Je bent uiteraard steeds welkom om uw bestelling in onze winkel op te halen, de koffie staat steeds klaar!

Voor andere bestemmingen, contacteer ons.

Welke verzendmethode wordt gebruikt?

Voor het verzenden van uw bestelling maken wij gebruik van de professionele diensten van bPost of DHL. Als uw bestelling bij ons vertrekt ontvangt u per e-mail een tracking nummer zodat u het traject van het pakket online kan opvolgen.

Wat is de levertermijn?

Voor producten op voorraad leveren wij indicatief binnen ongeveer 1-3 werkdagen, voor producten niet op voorraad leveren we indicatief op 4-7 werkdagen. Bij langere levertermijnen zullen wij u contacteren. Indien u meer informatie wenst over de levertermijn van een bepaald product, gelieve ons dan vooraf even te contacteren.

Wij voeren een zeer ruim assortiment aan producten voor de motorrijder waarvan we een grote voorraad courante producten hebben in onze winkel. Door het brede aanbod kunnen wij onmogelijk alles op voorraad hebben en zijn we derhalve afhankelijk van onze leveranciers.

Wij kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden voor vertragingen bij onze leveranciers. Wij stellen uiteraard alles in het werk om zo spoedig als mogelijk uw bestelling te bezorgen.

Hoe kan ik betalen?

Online bieden wij tal van betaalmogelijkheden waaruit u bij het afrekenen kan kiezen, waaronder :

  • Bancontact
  • Kredietkaart (Visa/Mastercard)
  • iDEAL
  • KBC/Belfius/ING betaal app
  • Overschrijving

Bestellingen worden pas verzonden na ontvangst van de betaling. Houdt er dus rekening mee dat indien u via overschrijving betaalt, er enkele dagen vertraging kunnen zijn voor de verwerking van uw betaling door de banken.

Hoe veilig is online betalen?

Voor onze online transacties werken we met een van de marktleiders op het gebied van online betalingen. Zij zorgen voor een maximale beveiliging van de transactie, zowel voor u als voor ons, volgens de hoogste actuele technologische normen en standaarden.

2Wheels houdt op geen enkele manier gegevens bij die nodig zouden zijn bij uw betaling zoals kaartnummers, paswoorden enz.

Kan ik mijn bestelling terugsturen of annuleren?

Ja, u kan uw aankopen terugsturen zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen de 14 dagen vanaf de dag die volgt op de levering van het product. Gelieve ons te contacteren indien u wenst terug te sturen. Let wel op : terugzenden is voor eigen rekening, wij aanvaarden geen zendingen onder rembours. Enkel ongebruikte artikelen die zich in de originele en onbeschadigde verpakking bevinden, samen met alle toebehoren, gebruiksaanwijzingen en factuur of aankoopbewijs kunnen worden teruggenomen.

  • Zullen in geen geval worden teruggenomen:
  • Gebruikte, bevuilde, beschadigde of onvolledige artikelen
  • Artikelen waarvan de verpakking (of een deel ervan) geopend werd
  • Artikelen die op maat van de klant of voor een specifieke motorfiets zijn gemaakt na bestelling
  • Artikelen die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden

Na verificatie van de teruggestuurde goederen, zullen wij in voorkomend geval uw bestelling terugbetalen (excl. verzendkosten)  of omruilen voor een ander product of andere maat.

U kan een geplaatste bestelling ook annuleren voor zover deze nog niet verzonden is. Gezien wij ons uiterste best doen bestellingen zo snel als mogelijk uit te leveren, dient u zo snel als mogelijk contact met ons op te nemen voor een annulatie.

Heb ik garantie op bestelde artikelen?

Elk artikel is onderworpen aan de wettelijke garantie vanaf de datum van aankoop/levering de eerste eigenaar. Om een beroep te doen op de garantie, moet de klant het aankoopbewijs kunnen voorleggen.

Graag vooraf contact opnemen met ons vooraleer u het betreffende artikel terugstuurt.

Garantie is nooit van toepassing op defecten die ontstaan ten gevolge van ongelukken, verwaarlozing, valpartijen, abnormaal of incorrect gebruik, gebruik van het artikel in strijd met doel waarvoor het ontworpen werd, het niet naleven van de gebruiksinstructies of handleiding, aanpassingen of wijzigingen aan het artikel, hardhandig gebruik, slecht onderhoud, abnormaal of incorrect gebruik.

Zij is evenmin van toepassing op artikelen met een kortere levensduur, of slijtageartikelen.
Defecten die zich manifesteren na een periode van 6 maanden volgend op datum van aankoop, desgevallend levering, worden geacht geen verborgen gebreken te zijn, behoudens tegenbewijs door de Klant.

De garantie is niet overdraagbaar.